Re Rag Rug

General, Photos

Den här lördagen har jag varit duktig – jag fick med min kamera! Jag har besökt en utställning på Färgfabriken med min mor som är ett större fan av hemslöjd och allt annat som kan knytas till området. Den här gången var det mattor, men inte vilka mattor som helst! De är gjorda av second hand t-shirtar och tröjor som ingen vill ha eller restprodukter från textilindustrin. Återvinning och konst på hög nivå! Förutom snygga mattor är de riktigt skickligt gjorda, jag själv skulle aldrig ha det tålamodet.DSC_0132 DSC_0168 DSC_0138 Dubbel 7 DSC_0148 Dubbel 8 Dubbel 9 Dubbel 10 DSC_0162 DSC_0167

Leave a Reply

